Ξαναήρθε στο προσκήνιο από τον κυβερνητικό Βουλευτή κ. Βασίλη Γιογιάκα σε μία συνάντηση που είχε με τον Υφυπουργό Υποδομών κ. Γιώργο Καραγιάννη, λέγοντας ότι θα ξεκινήσει μέσα στο 2022 από τον ΟΣΕ, η διαδικασία των μελετών για την γραμμή Καλαμπάκα-Ιωάννινα- Ηγουμενίτσα ως τμήμα της δυτικής σιδηροδρομικής Εγνατίας.
Καλοδεχούμενα όλα αυτά, από υποσχέσεις πάμε καλά, θα λέγαμε άριστα, όπως π.χ. με το αστυνομικό μέγαρο (πρώην μαθητική εστία) που δεν έχει γίνει κάτι ακόμα παρά μόνο υποσχέσεις, όπως επίσης με την παραχώρηση της χερσαίας ζώνης όπου οι συναντήσεις πήγαν και ήρθαν, υποσχέσεις δόθηκαν αλλά λείπουν οι πράξεις.
Ο ΟΣΕ λοιπόν έχει εγκρίνει χρηματοδότηση 20 εκατομμυρίων ευρώ για τις μελέτες, οι οποίες θα χωριστούν σε τέσσερα τμήματα και αναμένεται αν όλα πάνε καλά βέβαια, να ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη του 2025.
Μια τέτοια εξέλιξη θα είναι θετική για την Ηγουμενίτσα που θα συνδέσει το λιμάνι της με την Ήπειρο αλλά και με την υπόλοιπη Ελλάδα. Το λιμάνι που θα το έχει βέβαια τότε… ιδιώτης. Ακόμα παραμένει το ερώτημα τι θα κερδίσουν οι συμπολίτες της περιοχής από αυτή την πώληση αλλά αυτό είναι άλλο θέμα που θα το δούμε και θα το σχολιάσουμε στη πορεία.
Πέντε μελέτες –ίσως και παραπάνω- όμως έχουν γίνει και στο παρελθόν για τον Περιφερειακό δρόμο της Ηγουμενίτσας, όπως επίσης και για την σύνδεση του τελωνείου «ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΟΥ» με το Λιμάνι… αλλά ακόμα στις μελέτες έχουν μείνει.
Δύο χρόνια λοιπόν κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και όλο υποσχέσεις για τη Θεσπρωτία, όχι ότι οι προηγούμενες Κυβερνήσεις παρήγαν έργο, αλλά υποτίθεται ότι υπήρχε όραμα και… πρόγραμμα. Τελικά μία από τα ίδια!
Αναμένουμε να διαψευσθούμε και με την ευχή να υλοποιηθούν κάποια, αν όχι όλα από τα παραπάνω.