ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΝΗΣΤΕΙΑ… ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΔΙΑΙΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ; ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ;

ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ Τελευταία νέα

ΠΑΣΙΑΚΟΥ ΝΕΦΕΛΗ ΚΛΙΝΙΚΟΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Αρχικά υπάρχουν δυο είδη :
Η πιο γνωστή είναι ότι αφήνω το σώμα μου νηστικό, χωρίς τροφή για 16 ώρες , οπότε τρώω μόνο τις υπόλοιπες ώρες που περισσεύουν . Δηλαδή 8 ώρες από τις 14:00 -22:00
Η επόμενη έχει ως εξής , επιλέγω 2 μέρες την εβδομάδα να καταναλώνω έως 600kcal , και συγκεκριμένα 500kcal για γυναίκα και 600kcal για τον άνδρα . Δηλαδή Δευτέρα και Πέμπτη 500kcal και τις υπόλοιπες μέρες μια διατροφή πχ 1500kcal (ανάλογα το κάθε άτομο)
Τι αποτελέσματα όμως έχουν τα παραπάνω ;
Αρχικά στην μείωση της μυϊκής μάζας
Δεν είναι κάτι που θα μπορέσεις να το κάνεις τρόπο ζωής
Είναι αρκετά στερητικό
Επηρεάζει κάποιες ορμόνες και μερικές φορές θετικά , αλλά αξίζει τον κόπο ;
Δεν είναι για πάντα ,αλλά για 3-12 εβδομάδες (υπερβολή) και μετά τι ;;
Δεν είναι για όλους , όπως τα πάντα, το ότι ταίριαξε στην τάδε γνωστή τραγουδίστρια δεν σημαίνει ότι είναι και για εσένα. Με τον συγκεκριμένο τρόπο ζωής (δουλειά, οικογένεια , άσκηση ή μη , κατοικία κλπ)
Αξίζει τόσο άγχος;
Αξίζει το κόπο να πεινάσεις ; πριν κάνεις το οτιδήποτε σκέψου , επίσης ότι και αν κάνεις πάντα να έχεις κάποιον ειδικό δίπλα σου. Να σε επιβλέπει , γιατί υπάρχουν και σοβαρά θέματα υγείας. Τέτοιες δίαιτες δεν πρέπει ποτέ να της εφαρμόζει κάποιος που έχει αναιμία, υπόταση, άρρωστος κλπ. Και γενικά πάντα να εξαντλείς όλα τα λογικά σενάρια. Και αν δεν δεις αποτελέσματα , τότε συζήτα το με τον άνθρωπο που σε επιβλέπει . Μην βιάζεσαι να χάσεις .Γιατί όπως λένε , όποιος βιάζεται σκοντάφτει .
Τι είναι όμως 500-600kcal ;;
Πρωινό : τυρί με χαμηλά λιπαρά και μια φέτα ψωμί
Μεσημεριανό : 1 κεσεδάκι τόνο μικρό ή κάποιο κρέας max 120γρ + Σαλάτα μαρούλι + ελάχιστο λάδι (γιατί αυτό θα σου ανεβάσει τις θερμίδες)
Απογευματινό : 1 μικρό φρούτο
Βραδινό : 1 γιαούρτι 0% με 1 φέτα ψωμί
Μπορεί σε κάποιους να φανεί , τέλειο , αλλά η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ στερητικό. Γιατί εσύ που δεν κάνεις πχ δεκατιανό σκέψου συνήθως πίνεις κάποιον καφέ με ζάχαρη ή γάλα πχ cappuccino. Και για αυτό νομίζεις ότι δεν έχεις ανάγκη να φας . Μιας και το γάλα έχει θερμίδες. Και είναι σαν να κάνεις γεύμα τότε. Όποτε στην δίαιτα αυτή ο καφές που περιέχει το κάτι της μέσα απαγορεύεται αυστηρώς .
Αν χρειαστεί να κάνεις διαλειμματική νηστεία καλό είναι να κάνεις υπο την επίβλεψη κάποιου διατατροφολόγου .

Μοιραστείτε και απολαύστε!

Shares